ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРИЄДНАННЯ

Дата: 15.04.2025 11:39
Кількість переглядів: 38

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРИЄДНАННЯ

 ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГИ З УПРАВЛІННЯ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ

 

 

с. Лютенька  

                                                                                                01 червня 2025 року

 

 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЕРВІС» ПЕТРІВСЬКО - РОМЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ», в особі директора Кирченкова В.П., що діє на підставі Статуту,  (далі - Виконавець), з однієї сторони, та індивідуальний споживач, який є власником, співвласником або користувачем, наймачем (в тому числі орендарем) індивідуального (садибного) житлового будинку або багатоквартирного житлового будинку і приєднався до умов цього договору згідно з пунктом 1.2 цього договору (далі — Споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке.

Загальні положення

1. Цей договір є публічним договором приєднання про надання послуги з управління побутовими відходами (далі - послуга), який укладається сторонами відповідно до Закону України “Про житлово-комунальні послуги” з урахуванням статей 633, 634, 641 і 642 Цивільного кодексу України шляхом приєднання споживача до умов цього договору в цілому.

2. Фактом приєднання споживача до умов договору є прийняття пропозиції укласти договір (акцепт), вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви-приєднання до публічного договору (додаток до договору), сплата рахунка за надану послугу, факт споживання послуги.

Предмет договору

3. Виконавець надає послугу відповідної якості згідно з графіком, а споживач своєчасно оплачує її за встановленими тарифами за видами побутових відходів у строки і на умовах, передбачених цим договором, на підставі рішення виконавчого комітету Лютенської  сільської ради від 15.04.2025 року № 143 «Про затвердження результатів проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Лютенської сільської територіальної громади» та відповідно до Правил благоустрою території населених пунктів Лютенської сільської територіальної громади.

Надання послуги за видами побутових відходів

4. Виконавець надає споживачеві послуги з управління змішаними відходами що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових приміщеннях,які  не можуть у подальшому використовуватися за призначенням.

5. Послуга з управління побутовими відходами (змішані відходи від домогосподарств, включаючи відходи паперу, картону, скла, пластику, деревини, текстилю, металу, упаковки, біовідходи) надається за контейнерною системою.

 6. Для збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери. Інформація щодо кількості, місткості та приналежності контейнерів розміщується на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування або виконавця.

7. Графік та години перевезення за контейнерною системою розміщуються на веб-сайті органу місцевого самоврядування. 

8. Розташування контейнерів для збирання змішаних відходів здійснюється відповідно до вимог санітарно-епідеміологічного законодавства на спеціальному майданчику з твердим покриттям у місцях, погоджених з місцевим органом самоврядування.

Вимоги до якості послуги

9. Критеріями якості надання послуги з управління побутовими відходами є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.

Права та обов’язки споживача

10. Споживач має право:

1) одержувати своєчасно та належної якості послугу згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги та про відходи і умовами договору;

2) без додаткової оплати одержувати від виконавця засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, інформацію про тарифи на послугу з управління побутовими відходами, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, норми надання послуги, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів. Така інформація надається засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, у строк, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”;

3) на відшкодування збитків та шкоди, завданих його майну та життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуги;

4) на усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуги протягом п’яти робочих днів з моменту звернення споживача;

5) на зменшення розміру плати за послугу у разі її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості;

6) на несплату вартості послуги за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови документального підтвердження такої відсутності;

7) на перевірку обсягу надання та якості послуги в установленому законодавством про житлово-комунальні послуги порядку;

8) складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням правил надання послуги;

9) отримувати без додаткової оплати інформацію про проведені виконавцем нарахування плати за послугу (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі;

10) отримувати повну та достовірну інформацію про безпечність об’єктів відновлення побутових відходів.

11. Споживач зобов’язується:

1) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених недоліків, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з його вини;

2) оплачувати в установлений договором строк надану послугу;

3) дотримуватися правил пожежної безпеки та санітарних норм;

4) у разі несвоєчасного здійснення платежів за послугу сплачувати пеню в розмірі, встановленому відповідно до пункту 23 цього договору;

5) письмово інформувати виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, протягом 30 календарних днів від дня настання такої події;

6) за погодженням з органом місцевого самоврядування визначати разом з виконавцем місця розташування контейнерних майданчиків, створювати умови для вільного доступу до таких майданчиків;

7) забезпечити передачу побутових відходів до системи управління побутовими відходами, а інші відходи, на які поширюється розширена відповідальність виробника, - до системи приймання або роздільного збирання, створеної організаціями розширеної відповідальності виробників.

Права та обов’язки виконавця

12. Виконавець має право:

1) вимагати від споживача своєчасно збирати та належним чином зберігати побутові відходи;

2)вимагати від споживача здійснювати роздільне збирання побутових відходів;

3) вимагати від споживача проведення протягом п’яти робочих днів робіт з усунення виявлених неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених виконавцем;

4) отримувати інформацію від споживача про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі споживача;

5) обмежити (припинити) надання послуги у разі її неоплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом та договором, крім випадків, коли якість та/або обсяг надання послуги не відповідають умовам договору.

13. Виконавець зобов’язується:

1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуги згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги, про відходи та згідно умов договору, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;

2) готувати та укладати із споживачем заяви-приєднання про надання послуги з визначенням відповідальності за дотримання умов її виконання згідно з Публічним  договором;

3) без додаткової оплати надавати в установленому законодавством порядку засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, необхідну інформацію про тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів, щомісячні обсяги зібраних побутових відходів, щомісячні обсяги переданих побутових відходів іншим суб’єктам господарювання на місця видалення відходів або об’єкти відновлення відходів з наведенням коду операції відповідно до Переліку операцій з видалення відходів та Переліку операцій з відновлення відходів, наведених в додатках 1 і 2 до Закону України “Про управління відходами”;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послугу в разі її ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором;

5) вживати заходів до усунення порушень якості послуги у строки, встановлені законодавством;

6) самостійно здійснювати перерахунок вартості послуги за весь період її ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, а також сплачувати неустойку (штраф) у розмірі, встановленому відповідно до пункту 23 цього договору;

7) своєчасно реагувати на виклики споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживача у зв’язку з порушенням порядку надання послуги;

8) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуги, що виникли з його вини;

9) інформувати споживача про намір зміни тарифів на послугу за видами побутових відходів у порядку, встановленому відповідно до пункту 25 цього договору;

10) укладати договори із суб’єктами господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів,  як суб’єкт господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів;

11) забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів у разі перебування їх у власності суб’єкта господарювання, який здійснює збирання та перевезення побутових відходів;

12) забезпечувати ліквідацію звалища змішаних відходів протягом однієї доби з моменту його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, а також невідкладне проведення прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб;

13) проводити інформаційні кампанії для підвищення обізнаності громадськості з питань запобігання утворенню відходів та забрудненню навколишнього природного середовища.

Тариф та порядок оплати послуги

14. Згідно з рішенням виконавчого комітету Лютенської сільської ради від 15.04.2025 року 144  тариф на послугу з управління змішаними побутовими відходами, що застосовується для категорії населення становить:

Послуга

Об'єкт утворення ТПВ

Річна норма утворення на 1 мешканця,м.куб.

Затверджений тариф за 1 м.куб. без ПДВ

Затверджений тариф на 1 мешканця без ПДВ

Послуга з управління змішаними побутовими відходами

Житлові будинки багатоквартирні(для Лютенської сільської територіальної громади)

1,25

241,48

25,15

Послуга з управління змішаними побутовими відходами

Житлові будинки індивідуальної забудови з присадибною ділянкою (для Лютенської сільської територіальної громади)

1,25

241,48

25,15

 

15. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

Споживач вносить однією сумою плату виконавцю, яка складається з:

плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу за видами побутових відходів та обсягу надання послуги, визначених відповідно до законодавства.

Плата за послугу нараховується щомісяця.

16. У разі застосування щомісячної системи оплати послуги споживач здійснює оплату за цим договором не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

17. Виконавець формує на підставі норм надання послуги рахунок на оплату послуги та надає споживачеві у строк не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послугу. 

18. За бажанням споживача оплата послуги може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів. 

Під час здійснення оплати споживач зобов’язаний зазначити розрахунковий період, за який вона здійснюється, та призначення платежу (плата виконавцю, сплата пені, штрафів).

У разі коли споживачем не визначено розрахунковий період або за зазначений споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди в разі її наявності, а в разі відсутності такої заборгованості - в рахунок майбутніх платежів споживача починаючи з найближчих до дати здійснення платежу розрахункових періодів.

Виконавець не має права зараховувати плату за послугу в рахунок погашення пені, нарахованої споживачу без згоди споживача.

19. У разі коли споживач не повністю вніс плату виконавцю за розрахунковий період, а також коли виконавець здійснює зарахування переплати в рахунок заборгованості за минулі періоди або в рахунок майбутніх платежів споживача, отримані від споживача кошти зараховуються:

у першу чергу - в рахунок плати за послугу;

у другу чергу - в рахунок плати за абонентське обслуговування.

20. У разі тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів споживач має право на несплату вартості послуги за такий період за умови подачі виконавцю заяви та документа, що підтверджує таку відсутність:

довідки про фактичне місце проживання; 

довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

довідки, що підтверджує тимчасове перебування в лікувально-профілактичних і санітарно-профілактичних закладах;

довідки, що підтверджує навчання в іншому місті;

довідки, що підтверджує проходження військової служби;

довідки, що підтверджує відбування покарання;

документів, що підтверджують тимчасове перебування за кордоном.

Відповідальність сторін за порушення договору

21. Сторони несуть відповідальність за порушення договору відповідно до статті 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

22. У разі ненадання або надання послуги не в повному обсязі, зниження її якості споживач викликає виконавця послуги (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданої послуги. Виконавець зобов’язаний прибути на виклик споживача для перевірки якості надання послуги у строк не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання відповідного повідомлення споживачу.

Акт-претензія складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 “Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 4, ст. 133).

23. У разі несвоєчасного здійснення платежів споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу.

Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином. 

Порядок і умови внесення змін до договору, зокрема щодо тарифу на послугу

24. Виконавець має право вносити зміни до договору. У разі внесення виконавцем змін до договору, крім зміни тарифу на послугу, такі зміни вступають в силу через 30 днів з моменту розміщення цих змін на офіційному веб-сайті Лютенської  сільської ради.

Інформування споживача про намір зміни тарифів на послугу за видами побутових відходів здійснюється виконавцем в порядку, затвердженому Мінінфраструктури.

25. У разі прийняття органом місцевого самоврядування рішення про зміну тарифів на послугу за видами побутових відходів виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам з посиланням на рішення відповідних органів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування.

У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.

Форс-мажорні обставини

26. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.

27. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

Строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання

28. Цей договір набирає чинності з дня акцептування його споживачем, але не раніше ніж через 30 днів з моменту опублікування і діє протягом п’яти років з дати набрання чинності.

29. Якщо за 30 днів до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий  строк. 

30. Цей договір може бути розірваний у разі прийняття рішення співвласниками щодо зміни моделі договірних відносин відповідно до статті 14 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

31. Припинення дії цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на дату такого припинення залишилися невиконаними.

Прикінцеві положення

32. Спори та розбіжності, що можуть виникнути під час надання послуги, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

33. Повідомлення, документи та інформацію, що передбачені цим договором, споживач надсилає виконавцю засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору. Виконавець надсилає повідомлення, документи та інформацію, що  передбачені цим договором, на поштову адресу нерухомого майна споживача або іншими засобами зв’язку, зазначеними споживачем.

Реквізити виконавця

Виконавець:

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЕРВІС»

 ПЕТРІВСЬКО-РОМЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ»

 

Юридична адреса: 37333, Миргородський район,

с. Петрівка-Роменська, вул. Соборна, 35

Поштова адреса: 37300, Миргородський район,

м. Гадяч, вул. Олеся Гончара, 28

р/рUA643052990000026006021201108 в ПАТ «Приватбанк»________________________________________    

МФО 305299, код ЄДРПОУ 41219870

тел. (095)8276908

електронна пошта: servisgadyach@ukr.net

 

 

 

Директор    ______/Володимир КИРЧЕНКОВ/

 

 

           

 

Додаток
до Публічного договору приєднання про надання послуги  з
управління побутовими відходами

ЗАЯВА

Ознайомившись з умовами Публічного договору приєднання  про надання послуги з

управління побутовими відходами, розміщеного на сайті                                                                     

https://liutenska-rada.gov.ua,

(офіційний веб-сайт органу місцевого самоврядування або виконавця послуги)

приєднуюсь до договору про надання послуги з управління побутовими відходами  КП «Сервіс» Петрівсько-Роменської сільської ради»__________________________________________________________ з такими даними.

(найменування виконавця)

1. Інформація про споживача:

1) найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) ________________________

_______________________________________________________________________________;

_______________________________________________________________________________;

(ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер
облікової картки платника податків для фізичних осіб*)

місцезнаходження ________________________________________;

номер телефону __________________________________________;

адреса електронної пошти _________________________________;

2) місцезнаходження приміщення споживача:

вулиця _________________________________________________;

номер будинку __________________________________________;

номер квартири (приміщення) _____________________________;

населений пункт _________________________________________;

район __________________________________________________;

область ________________________________________________;

індекс _________________________________________________;

3) кількість осіб за місцем реєстрації проживання (перебування) у квартирі (приміщенні) споживача ______________________________________________________________________.

 

_____________________
(дата)

__________________________________
(підпис)

__________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові
(за наявності)

__________
* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.

 

Своїм підписом споживач підтверджує згоду на автоматизовану обробку його персональних даних згідно із законодавством та можливу їх передачу третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно із законодавством, зокрема щодо кількісних та/або вартісних обсягів наданих за договором послуг.”.

У разі, якщо протягом 30 календарних днів з дня розміщення на сайті Виконавця Публічного договору приєднання   про надання послуги з управління побутовими відходами від споживача не надійде заява – приєднання (додаток до Договору) нарахування плати за послуги буде здійснюватися Виконавцем послуг на підставі наявних даних. 

 

Фото без опису

 

 


« повернутися до розділу «Оголошення»

Код для вставки на сайт