Маєте симптоми COVID-19, але не уклали декларацію з сімейним лікарем?
Міністерство охорони здоров'я публікує алгоритм, що має робити пацієнт у таких випадках
За відсутності сімейного лікаря пацієнту слід звернутися до гарячої лінії COVID-19. За номером гарячої лінії пацієнту підкажуть, як діяти.
Номер гарячої лінії конкретного регіону можна знайти на сайті відповідної облдержадміністрації.
Всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії поширенню коронавірусної хвороби: 0 800 60 20 19 (працює цілодобово).
Також можна зателефонувати за номером 103. Диспетчер екстреної медичної допомоги опитає пацієнта і визначить, чи повинна їхати бригада ЕМД.
Екстрена медична допомога виїжджає на виклик лише у тих випадках, коли існує пряма загроза життю та здоров’ю людини. Рішення щодо госпіталізації бригада швидкої приймає, провівши обстеження. Якщо причин для госпіталізації немає, пацієнтам дають поради щодо лікування та самоізоляції.
Перелік симптомів та станів, при яких пацієнту може знадобитись госпіталізація https://bit.ly/3BAmIGu
Поширте цей допис у себе на сторінці, щоб якомога більше людей знали алгоритм дій у разі виникнення такої ситуації, та будьте здорові.