Через епідемію COVID-19 пацієнти прагнуть вирішувати деякі питання, пов’язані зі здоров’ям, дистанційно.

Дата: 28.10.2021 20:46
Кількість переглядів: 225

Фото без опису

Через епідемію COVID-19 пацієнти прагнуть вирішувати деякі питання, пов’язані зі здоров’ям, дистанційно. І часто питають: 1? чи має сімейний лікар давати власний номер телефону 2? чи можна йому телефонувати або писати повідомлення у месенджерах? Відповідаємо ????

1? Наказ МОЗ (https://bit.ly/3El9wFD) говорить, що лікар надає первинну медичну допомогу під час особистого прийому пацієнта. Водночас, лікар може прийняти рішення надати таку допомогу дистанційно за допомогою засобів зв’язку, але відповідно до режиму роботи закладу, в якому він працює. Також потрібно враховувати, що у години прийому пацієнтів сімейний лікар не зможе відповідати на дзвінки та повідомлення.

Отже, який номер телефону давати пацієнту - власний чи контакт-центру або рецепції (реєстратури) закладу, лікар вирішує сам. ????Це його право, яке не варто порушувати. У свою чергу, пацієнт має право дізнатися контакти, за якими він може звернутися в разі виникнення певних ситуацій. Це може бути, наприклад, номер телефону реєстратури амбулаторії.

2? Якщо ви отримали особистий номер лікаря або дозвіл писати повідомлення в месенджер, пам’ятайте про загальноетичні засади спілкування. Наприклад.

???? Домовтеся, у яких ситуаціях та в який час можна звертатися. Не варто дзвонити чи писати занадто рано чи пізно, вночі чи у вихідний, коли лікар відпочиває. Медичні послуги, які надають терапевт, педіатр та сімейний лікар, не належать до екстрених. Тому вони приймають пацієнтів лише в робочі дні та години.
Якщо лікар не відповідає на повідомлення або не піднімає слухавку, це може означати, що він веде прийом або зайнятий, і слід зачекати.

???? Пишучи повідомлення чи телефонуючи, варто одразу назвати себе й перейти до суті питання. Не слід надсилати лікареві аудіо- та відеоповідомлень, їх не завжди зручно переглядати.

???? Якщо виникає невідкладна ситуація, потрібно телефонувати до 103 або самостійно їхати до приймального відділення лікарня. Воно працює цілодобово, і такі випадки не потребують направлення від сімейного лікаря.

????У неробочі дні та години в амбулаторіях зазвичай працює черговий кабінет, туди також можна звернутися, коли у вашого сімейного лікаря вихідний.

Лікарі постійно опікуються нашим здоров’ям, тож варто дотримуватися цих нескладних правил, щоб потурбуватися про них. ????


« повернутися до розділу «Кампанії з вакцинації від COVID-19»

Код для вставки на сайт