Пошук

Оголошення про проведення конкурсу Лютенська сільська рада Миргородського району Полтавської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

Дата: 29.06.2021 16:18
Кількість переглядів: 367

На підставі ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» (із змінами), наказу Головного Управління Державної служби України від 08.07.2011 № 164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців», у зв’язку з наявними вакантними посадами  у відділі освіти, культури,молоді та спорту  виконавчого комітету Лютенської сільської ради Миргородського  району  та у виконавчому комітеті Лютенської сільської ради Миргородського  району  Полтавської області  оголосити  конкурс:

1. На заміщення  вакантної  посади   головного спеціаліста відділу освіти, культури,молоді та спорту    виконавчого комітету  Лютенської сільської ради.

Умови конкурсу: освіта вища педагогічна за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр,досвід  роботи за спеціальністю – не менше 3 років. Володіння державною мовою; знання та володіння комп′ютером; вік  у відповідності до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

 Документи (заяву про участь у конкурсі , особову картку(форма П -2ДС) з відповідними додатками, копії документів про освіту, трудової книжки, дві фотокартки розміром 4х6 см,   копії  паспорта  громадянина України,    ідентифікаційного коду, військового квитка (для військовозобов’язаних)  подавати протягом 30 календарних днів (з дня  опублікування оголошення на веб –сайті Лютенської сільської ради) за адресою: с.Лютенька, вул. Дружби,  61,  відділ освіти,культури, молоді та спорту виконавчого комітету Лютенської сільської ради.

Також особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» за  2020 рік  шляхом заповнення  відповідних форм на офіційному

веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

 

2.На заміщення  вакантної  посади   головного спеціаліста  з юридичних питань    виконавчого комітету  Лютенської сільської ради.

Умови конкурсу: освіта вища юридична за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр, досвід  роботи за спеціальністю – не менше 3 років. Володіння державною мовою; знання та володіння комп′ютером; вік  у відповідності до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

 Документи (заяву про участь у конкурсі , особову картку(форма П -2ДС)з відповідними додатками, копії документів про освіту, трудової книжки, дві фотокартки розміром 4х6 см,   копії  паспорта  громадянина України,    ідентифікаційного коду, військового квитка (для військовозобов’язаних)  подавати протягом 30 календарних днів (з дня  опублікування оголошення на веб –сайті Лютенської сільської ради) за адресою: с.Лютенька, вул. Дружби,  64,  Лютенська  сільська  рада.

Також особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» за  2020 рік  шляхом заповнення  відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора